Algemeen

Waarom doen sommige bedrijven zoals Apple en Albert Heijn het zelfs in een crisis toch zo goed? De mensheid is gelukkig flexibel en in staat om bij te leren. We moeten niet zitten navelstaren maar vooral om ons heen kijken. Kijk vooral naar daar waar het wél goed gaat, probeer te ontdekken waarom en transformeer dit vervolgens naar de eigen industrie. Business as usual is geen optie. Er dient wat nieuws te gebeuren. Gelukkig ligt er een wereld van mogelijkheden voor ons open. Je moet het echter wel dúrven zien.

In Succes is niet voor lafaards beschrijft Paul Moers tien aansprekende en originele marketingoplossingen die we kunnen gebruiken om de weg naar groei te vinden. De methoden worden toegelicht aan de hand van korte en duidelijke casussen. Zo wordt inzicht gegeven in de achtergronden van succes. Hoofdstukken als ‘Manage nooit met je rug naar de toekomst’, ‘Misfits & rebels’, ‘Ga op zoek naar de paradox’ en ‘Ga met een sterk merk de strijd aan’ proberen je op toegankelijke wijze marketingoplossingen te bieden die je daadwerkelijk verder helpen en groei realiseren. Alle hoofdstukken eindigen met praktische tips. Door dit boek te lezen ga je verder komen. Durf jij het aan?

ISBN: 9789461560650 Bertramendeleeuw uitgevers

Bestellen

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.